Bloggens framtid

Det har varit lite tomt här på bloggen nu ett tag. Det beror inte på att jag inte jobbar på den. Tanken är att istället för att skriva korta inlägg då och då som jag har gjort hittills så ska jag skriva lite mer utförligare inlägg, mer åt artikel hållet. Nackdelen är att de tar ett tag att skriva.

Utöver det håller jag just nu på att genomföra en intervju med kille som bor i Japan. Till sist tänkte jag lägga upp den här på bloggen. Förhoppningsvis blir det även fler intervjuer i framtiden; jag jobbar på saken.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Jag hoppas att det kommer en fortsättning som du säger, för jag vill följa din resa! Jag hoppas att det kan sporra mig att åka till Japan en dag, som jag så gärna vill. Håller med dig om att det är svårt att sätta fingret på vad som är så speciellt med japan, man bara älskar hela deras kultur. :D



Korekaramo ganbatte kudasai!

2009-05-11 @ 23:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0